Pierwszy najlepszy, bo najkrótszy, ale najbardziej treściwy. Znakomite zbudowanie narracji w tak oszczędnej formie. Drugi - katastrofa, musiałem przewinąć. Oba pozostałe ok, ale bez szału. Nie rozumiem szału na Felixa, który znika dla mnie w całości przy swoim partnerze w łazience - to jest magnetyzm.
Dumni i wściekli
ZNAKOMITY. Zazdroszczę, że u nas nie robi się takich filmów!
Chemsex
Bardzo przygnębiający, ale niezbędny.
PolyLove
Ten plakat nie służy temu filmowi. Backstories Brenta niekoniecznie związane z historią, poza tym brakuje wielu wątków. Film wydaje się trochę ślizgać po powierzchni zjawiska. Gabriel Clark jak zawsze cute.
Cztery dni we Francji
DRAMAT. Fatalny montaż, za długi, bohaterowie bez celu, motywacji i rozwoju postaci, brak puenty, słabo napisane wątki dodatkowe, język innych bohaterów bardzo, bardzo nienaturalny, a przez to całość mało autentyczna i pretensjonalna.
Enter (i inne historie)
Pierwszy najlepszy, bo najkrótszy, ale najbardziej treściwy. Znakomite zbudowanie narracji w tak oszczędnej formie. Drugi - katastrofa, musiałem przewinąć. Oba pozostałe ok, ale bez szału. Nie rozumiem szału na Felixa, który znika dla mnie w całości przy swoim partnerze w łazience - to jest magnetyzm.
Dumni i wściekli
ZNAKOMITY. Zazdroszczę, że u nas nie robi się takich filmów!
Chemsex
Bardzo przygnębiający, ale niezbędny.
PolyLove
Ten plakat nie służy temu filmowi. Backstories Brenta niekoniecznie związane z historią, poza tym brakuje wielu wątków. Film wydaje się trochę ślizgać po powierzchni zjawiska. Gabriel Clark jak zawsze cute.
Cztery dni we Francji
DRAMAT. Fatalny montaż, za długi, bohaterowie bez celu, motywacji i rozwoju postaci, brak puenty, słabo napisane wątki dodatkowe, język innych bohaterów bardzo, bardzo nienaturalny, a przez to całość mało autentyczna i pretensjonalna.
Mario
Znakomity!
Światowid <3