Pomoc

W tym miejscu staramy się odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz tutaj tego, czego szukasz, pisz śmiało na adres poczta@outfilm.pl.

Dlaczego wprowadziliście nowy OUTFILM+?

Wprowadzenie nowego OUTFILM+ zbiega się w czasie z uruchomieniem nowego outfilmu. Obecne rozwiązania technologiczne pozwalają na wprowadzenie płatności odnawialnych. Popularność takich serwisów jak Netflix czy ShowMax sprawia, że staje się to standardowym modelem subskrypcyjnej usługi video na życzenie. Poza tym chcieliśmy uprościć systen outfilmowych subskrypcji i umożliwić Użytkownikom kupowanie miesięcznych subskrypcji w obniżonych cenach, które wcześniej zarezerwowane były wyłącznie dla subskrypcji długoterminowych. Dodatkową korzyścią z nowego OUTFILM+ jest to, że odnowienie można zawiesić w każdym momencie na dowolny okres, przez co Użytkownik ma pełną kontrolę nad swoimi wydatkami.

Jak odtwarzać film przez Google Chromecast lub Apple TV?

W skrócie - wystarczy użyć ikonki AirPlay lub Chromecast w górnym prawym rogu odtwarzacza. Taka ikonka powinna pojawić się w odtwarzaczu jeśli film odtwarzany jest na smartfonie lub tablecie, który "widzi" w sieci lokalnej poprawnie skonfigurowane urządzenie odbiorcze (Chomecast lub Apple TV).

Czytaj instrukcję krok po kroku dla Google Chromecast.

Kiedy będę mógł zobaczyć na Outfilmie serial „Queer as Folk”?

Wasze propozycje filmowe są dla nas bardzo ważne i bierzemy je pod uwagę w pierwszej kolejności. Z różnych przyczyn niektóre filmy mogą być niedostępne, np. kiedy ktoś inny kupił już licencję, albo kiedy są po prostu za drogie. Poza tym pozyskanie licencji na film zajmuje trochę czasu, przeważnie kilka miesięcy. Staramy się też pozyskiwać dla Was przede wszystkim nowości. Niemniej, mamy nadzieję, że „Queer as Folk” jeszcze kiedyś będzie do zobaczenia na Outfilmie.

Czy mogę oglądać filmy na Outfilmie poza granicami Polski?

Filmy w Serwisie OUTFILM udostępniane są legalnie, na podstawie umów zawartych z producentami i odpowiednimi agentami. Ze względu na te umowy, dostępność filmów na Outfilmie jest ograniczona do terytorium Polski (polski adres IP).

Mam aktywną „starą” subskrypcję na kilka miesięcy, co teraz?

Po wprowadzeniu nowej oferty OUTFILM+, wszystkie wcześniej zakupione subskrypcje i wypożyczenia pozostają aktywne przez taki okres, na jaki zostały zakupione. Dadne subskrypcje nie przedłużą się automatycznie, dlatego, żeby skorzystać z nowej oferty, konieczne będzie złożenie zamówienia na nową subskrypcję w nowym modelu i nowej cenie.

Jak anulować subskrypcję?

Odnawialną subskrypcję można anulować w każdym momencie bez żadnych dodatkowych opłat. Dostęp do filmów będzie aktywny do końca opłaconego miesiąca, a potem nie zostanie już przedłużony. Wystarczy po zalogowaniu klinkąć MÓJ OUTFILM w górnym menu, a następnie pole ZARZĄDZAJ SUBSKRYPCJĄ. Następnie należy kliknąć przycisk ZAWIEŚ i w kolejnym kroku potwierdzić ZAWIEŚ SUBSKRYPCJĘ. Zawieszoną subskrypcję w każdym momencie można aktywować ponownie.

Jak zmienić metodę płatności w subskrypcji OUTFILM+?

Po zalogowaniu należy klinkąć MÓJ OUTFILM w górnym menu, a następnie pole ZARZĄDZAJ SUBSKRYPCJĄ. Na dole strony pojawią się przyciski do zmiany lub usunięcia podanej wcześniej metody płatności. Proszę zwrócić uwagę, że za subskrypcję OUTFILM+ można płacić wyłącznie kartami płatniczymi, więc zmiana metody płatności pozwala tylko na podanie innej karty.

Kupiłem wypożyczenie (subskrypcję), a nie mam dostępu do filmu (filmów).

Choć kanały płatności on-line realizują płatności w czasie rzeczywistym, to zauważyliśmy, że czasami - szczególnie przy płatnościach podczas godzin nocnych - informacja o poprawnym zrealizowaniu płatności dociera do Outfilmu z pewnym opóźnieniem. Opóźnienie to wynosi kilka, kilkanaście minut. Niestety nie mamy na to wpływu. Po poprawnym przeprowadzeniu transakcji, użytkownik otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jeśli pomimo poprawnego zakończenia transakcji potwierdzenie nie przyszło i dostępu do filmu / subskrypcji nie ma - prosimy o kontakt na adres poczta@outfilm.pl.

Wysłałem SMSa, a zamiast kodu aktywującego otrzymałem informację, że nie ma takiej usługi.

Prosimy sprawdzić czy numer telefonu oraz wysłany w SMSie tekst jest na pewno dokładnie taki, jak wymagany na stronie z wypożyczaniem filmu. Jeśli wszystko się zgadza, prosimy przesłać na adres poczta@outfilm.pl informację o tym, podając numer telefonu, z którego wysłano SMSa oraz mniej więcej datę i godzinę jego wysłania. My w Twoim imieniu złożymy wówczas reklamację w DotPay.pl, które realizuje usługę Premium SMS. Możesz też złożyć sam reklamację w DotPay.pl używając tego formularza.

Film się nie odtwarza lub odtwarzanie się przerywa.

Przeczytaj porady przy problemach z odtwarzaniem.