Pomoc

W tym miejscu staramy się odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz tutaj tego, czego szukasz, pisz śmiało na adres poczta@outfilm.pl.

Jak odtwarzać film przez Google Chromecast lub Apple TV?

W skrócie - wystarczy użyć ikonki AirPlay lub Chromecast w górnym prawym rogu odtwarzacza. Taka ikonka powinna pojawić się w odtwarzaczu jeśli film odtwarzany jest na smartfonie lub tablecie, który "widzi" w sieci lokalnej poprawnie skonfigurowane urządzenie odbiorcze (Chromecast lub Apple TV).

Zobacz także szczegółową instrukcję krok po kroku dla Google Chromecast.

Jak anulować subskrypcję?

Odnawialną subskrypcję można anulować w każdym momencie bez żadnych dodatkowych opłat. Dostęp do filmów będzie aktywny do końca opłaconego miesiąca, a potem nie zostanie już przedłużony. Wystarczy po zalogowaniu przejść do strony MÓJ OUTFILM -> ZARZĄDZAJ SUBSKRYPCJĄ. Następnie należy kliknąć przycisk ZAWIEŚ i w kolejnym kroku potwierdzić ZAWIEŚ SUBSKRYPCJĘ. Zawieszoną subskrypcję w każdym momencie można aktywować ponownie.

Dla systemu Apple iOS w aplikacji:

Subskrypcje aktywowane z poziomu naszej aplikacji na Apple iOS są obsługiwane nie przez nas, tylko przez Apple AppStore. I tylko w systemie Apple można zarządzać subskrypcjami, w tym także można je zawieszać. Do panelu zarządzania subskrypcjami można przejść zarówno z poziomu naszej aplikacji jak i z poziomu ustawień systemu.
I sposób - w aplikacji: MENU -> USTAWIENIA -> Zarządzaj subskrypcjami w AppStore
II sposób - w ustawieniach systemu iOS (zarządzanie subskrypcjami). Więcej informacji w tym artykule: https://support.apple.com/pl-pl/HT202039

Jak zmienić metodę płatności za subskrypcję OUTFILM+?

Po zalogowaniu należy przejść do strony MÓJ OUTFILM -> ZARZĄDZAJ SUBSKRYPCJĄ. Na dole strony pojawią się przyciski do zmiany lub usunięcia podanej wcześniej metody płatności. Proszę zwrócić uwagę, że za subskrypcję OUTFILM+ można płacić wyłącznie kartami płatniczymi, więc zmiana metody płatności pozwala tylko na podanie innej karty.

JAK ZApŁACIĆ PRZELEWEM ZA SUBSKRYPCJĘ?

Rekomendowaną przez nas metodą uruchomienia subskrypcji OUTIFLM+ jest użycie karty płatniczej. Jest to najszybsze i najprostsze rozwiązanie, które zapewnia wygodny i nieprzerwany dostęp do wszystkich filmów.

Czasami jednak użycie karty płatniczej jest niemożliwe. Dlatego istnieje możliwość wykupienia miesięcznego dostępu do Outfilmu przy użyciu przelewu internetowego. W ten sposób aktywowana subskrypcja automatycznie się nie odnowi. Żeby po upływie 30 dni nadal oglądać filmy, trzeba ponownie wykupić miesięczny dostęp.

Skorzystaj z poniższego odnośnika aby uruchomić subskrypcję OUTFILM+ płacąc przelewem internetowym.

Aktywuj miesięczny dostęp do Outfilmu

Jak mogę zapłacić za wypożyczenie filmu?

Możesz wybrać dogodną formę płatności:

  • kartą płatniczą (kredytową lub debetową)
  • przelewem on-line

Jeśli napotkasz na problem przy płatności kartą, skontaktuj się ze swoim bankiem i upewnij się, że Twoja karta może być używana do płatności w internecie.

Czy mogę oglądać filmy na Outfilmie poza granicami Polski?

Filmy w Serwisie OUTFILM udostępniane są legalnie, na podstawie umów zawartych z producentami i odpowiednimi agentami. Ze względu na te umowy, dostępność filmów na Outfilmie jest ograniczona do terytorium Polski (polski adres IP).

Kupiłem wypożyczenie (subskrypcję), a nie mam dostępu do filmu (filmów).

Choć kanały płatności on-line realizują płatności w czasie rzeczywistym, to zauważyliśmy, że czasami - szczególnie przy płatnościach podczas godzin nocnych - informacja o poprawnym zrealizowaniu płatności dociera do Outfilmu z pewnym opóźnieniem. Opóźnienie to wynosi kilka, kilkanaście minut. Niestety nie mamy na to wpływu. Po poprawnym przeprowadzeniu transakcji, użytkownik otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jeśli pomimo poprawnego zakończenia transakcji potwierdzenie nie przyszło i dostępu do filmu / subskrypcji nie ma - prosimy o kontakt na adres poczta@outfilm.pl.

Wysłałem SMSa, a zamiast kodu aktywującego otrzymałem informację, że nie ma takiej usługi.

Prosimy sprawdzić czy numer telefonu oraz wysłany w SMSie tekst jest na pewno dokładnie taki, jak wymagany na stronie z wypożyczaniem filmu. Jeśli wszystko się zgadza, prosimy przesłać na adres poczta@outfilm.pl informację o tym, podając numer telefonu, z którego wysłano SMSa oraz mniej więcej datę i godzinę jego wysłania. My w Twoim imieniu złożymy wówczas reklamację w DotPay.pl, które realizuje usługę Premium SMS. Możesz też złożyć sam reklamację w DotPay.pl używając tego formularza.

Film się nie odtwarza lub odtwarzanie się przerywa.

Przeczytaj porady przy problemach z odtwarzaniem.

Jak usunąć konto użytkownika i wszystkie moje dane z Outfilmu?

Wystarczy zalogować się do Outfilmu, a następnie przejść do strony Mój Outfilm -> Konto. Na samym dole znajduje się przycisk [Usuń konto]. Pamiętaj, że usunięcie konta jest nieodwracalne. Usuwając swoje konto usuwasz wszelkie informacje z nim związane. Oznacza to także utratę dostępu do Outfilmu, także do ewentualnych aktywnych subskrypcji i wypożyczeń.

Kiedy będę mógł zobaczyć na Outfilmie serial „Queer as Folk”?

Wasze propozycje filmowe są dla nas bardzo ważne i bierzemy je pod uwagę w pierwszej kolejności. Z różnych przyczyn niektóre filmy mogą być niedostępne, np. kiedy ktoś inny kupił już licencję, albo kiedy są po prostu za drogie. Poza tym pozyskanie licencji na film zajmuje trochę czasu, przeważnie kilka miesięcy. Staramy się też pozyskiwać dla Was przede wszystkim nowości. Niemniej, mamy nadzieję, że „Queer as Folk” jeszcze kiedyś będzie do zobaczenia na Outfilmie.