Poniżej znajdują się porady, które można wykorzystać kiedy występują problemy z odtwarzaniem filmów.
Jeśli film się w ogóle nie odtwarza
1) Przeładuj stronę.
2) Zamknij i otwórz przeglądarkę.
3) Zrestartuj komputer (lub urządzenie mobilne).
4) Zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji.
5) Spróbuj obejrzeć film używając innej przeglądarki
- na komputerze: Chrome, Firefox lub Edge,
- na urządzeniach z Androidem: Chrome, Firefox lub UC Browser,
- na urządzeniach iPad i iPhone: Safari, Chrome lub Firefox
6) Poczekaj 15 minut i spróbuj włączyć film ponownie.
Jeśli film odtwarza się w niskiej jakości lub odtwarzanie się przerywa
1) Upewnij się, że twój komputer lub urządzenie mobilne posiada dobrą łączność z internetem.
Do odtwarzania filmów w normalnej jakości potrzebne jest stabilne łącze o prędkości min. 2Mbit/s.
Czasami pojawiają się chwilowe spadki przepustowości łącza internetowego. Odtwarzacz dynamicznie dobiera jakość filmu by zapewnić ciągłość odtwarzania. Jeśli prędkość łącza jest mniejsza niż 2Mbit/s, odtwarzacz zredukuje odpowiednio jakość wideo, ale film nadal będzie się odtwarzał. Minimalna przepustowość sieci, przy jakiej film jeszcze się odtwarza (ale w najniższej jakości) to 800kbit/s.
Jeśli oglądasz film na urządzeniu mobilnym, upewnij się, że korzystasz z WiFi o silnym sygnale i zasięgu. Jeśli masz jedynie dostęp do sieci komórkowej, upewnij się, że urządzenie transmituje w technologii 3G lub szybszej. Transmisja GPRS i Edge jest zbyt wolna do odtwarzania wideo.
2) Niska jakość odtwarzania może być spowodowana także niewystarczającymi możliwościami komputera lub urządzenia mobilnego. Możesz spróbować zastosować poniższe porady.
Na komputerze:
- zamknij otwarte aplikacje i programy działające w tle
- zamknij inne okna i zakładki przeglądarki
- zainstaluj najnowszy sterownik karty graficznej
Na smartfonie lub tablecie:
- zaktualizuj system operacyjny do najnowszej wersji
- zaktualizuj przeglądarkę do najnowszej wersji
- usuń ciasteczka i oczyść pamięć podręczną przeglądarki
- spróbuj użyć innej przeglądarki (np. Chrome, Firefox lub UC Browser)
Jeśli problemy z oglądaniem będą dalej występować, napisz do nas. Postaramy się pomóc, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy pieniądze za wypożyczenie.